"för jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri med tid"







Jaha, vad lägger jag upp såna här bilder för..?
Grejen är..jag vet inte. Satt och tittade på gamla bilder jag tagit med mobilkamera osv osv.. Hittade bilder på mig själv från den 25, 26 & 27e maj -07 och känslorna som virvlade omkring i min kropp då kom tillbaka. Fyfan vad jag saknar dig andreja, det är så jävla orättvist. En hel sommar sömnlös för saknadens skull, en hel månad av rädsla att göra vad som helst, ta bussen, gå över vägen, sitta i en bil, röra mig bland bilar, gå ute i åska, klättra på en stege, gå i en trappa.. vad jag än gjorde var jag rädd eftersom det avr saker jag kunde göra som skulle avgöra mitt liv för alltid. Jag tänker ofta på att om jag gör det där, eller om det där händer, då kanske det avgör mitt liv för alltid. Det kanske förvandlas till ett helvete, eller så får jag aldrig uppleva det där jag vill uppleva och det gör att mitt liv fram till idag har varit helt meningslöst och tomt..
Fyfan vad jag mådde.
Kom tillbaka, snälla kom tillbaka.. Det är inte rättvist, varför just du?
andreja cukic r.i.p. 25/5 -07


det gick inte ihop i min hjärna..

Jag kommer återkomma till detta lika många gånger till..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0