Hemkomst

Det 11e augusti klcokan 1203 står jag återigen på Ystads station.
Kommer kännas konstigt.

Färjan från Visby går 0050
Framme i Nynäs 0405
Bussen går 0420
Framme i stockholm 0520
Tåget avgår 0620
Framme i Malmö 1046
Pågatåhet till ystad går 1115
Framme i Ystad 1203 som sagt.

Varför åka mitt i natten? Slippa de varma timmarna såklart och fortfarande ha tid att åka till stranden på eftermiddagen och pressa en stund & känna mig sådär lagom bakis trots att jag inte förtärt någon form av sprit alls. (:

Känslan av att vara hemma kommer vara lika skrämmande som vanligt. Hu!

Det vill kor toch gott säga att det är 25 dagar kvar. Eftersom jag åker natten mellan Söndag & Måndag (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0