Hundvakt

Sitter nu i en av värkdens hårdaste bäddsoffor med Turbo liggandes bakom mig. Lilla, lilla tax...Skitsöt och sällskapssjuk. Tror jag har fått ihop det mesta av allt jag skulle få ihop ikväll.. ätit en kärleksmums som Bisse bjöd på, när hon lagt upp på fat och allting till mig så kunde man inte precis säga nej.. :(
Pratade med mom en stund också, som tog fram cheesecake-recept till mig. Blir ju födelsedagstårta imorgon till Anki som fyllde år idag. Inget firande för de är på bröllopp.
Och vi pratade lite lätt om ombyggnationen hemma. Dags att bryta upp golvet i "stora rummet" och i hallarna, slår ut väggar och flytta väggar & dra golvvärme i resten av huset. Tragedin med huset är ju att när vi drog jordvärmeledningar in till huset så skars en gammal vattenledning av, vilket resulterade i översvämmning kring huset och massa grävande för att hitta läckan(tack gode vem så slapp jag gräva), vi hittade läckan och reparerade. Men tydligen hade vattnet fått stå tillräckligt kring huset för att grunden i stora rummet skulle ge vika. Så golvet där inne ser typ ut som ett lätt format U.. Det var ju planerat at tvi skulle bygga om där inne också, men inte så snart. Nu måste vi göra det för annars fgaller vi väl igenom nästa gång någon ska upp till mom & pops rum..
Så nu skissar jag, när vi bryter upp golvet så ska badrummet följa med så det blir lite snyggt det också ;D Favoritdelen. Innerst inne hoppas jag på att mom & pops ska gå med på att vi sätter in ett badkar igen. Älska att bada <3

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0