Jag önskar du var här nu.

Och som jag önskar att du var här nu, jag vill bara höra dina hjärtslag

Kaka kommer den 7e. Ska bli jättejättejätteroligt (: Loves it!
Jag åker snart hem..hm..
Måste erkänna att JAAA ,JAG HAR LITE ÅNGEST för det.. Hur jag nu kan ha det. Usch, tycker så bra om Anki.. och barnen.. och Micke.. och alla. Shii.. sommarn är fan väck.. och jag har bara längtat bort den.. hur kunde jag?
Äsch, mysig vinter på gång. Hoppas det blir riktigt jävla snuskigt kallt :D Varma mysiga vantar, halsdukar, jackor, mössor.. åeh! Måste erkänna att jag måste bli bättre påskor dock.. är sämst på att skaffa mig varma, snygga vinterskor..

Du, förresten.. åk inte ifrån mig? Snälla?

För övrigt lite bilder från sommar -07

1. Emo, 2. Emo, 3. svinnöjd stefan mmsar bilden till alla killar i världen. vickan-kickan & mitt äss är najs.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0