Klagomur..

Jag kan nog inte skriva ner alla som bråkar, mår dåligt av någon anledning..det skulle ta för lång tid för att jag skulle komma ihåg vad jag skulle skriva nu.. hm, Ja i alla fall. Svinmånga som mår dåligt av någon anledning..Och här står jag mitt i cirkusen och agerar klagomur. Inget jag klagar på att göra..men så många på en gång får en att börja fundera.
Det är inte speciellt kul efter ett tag och man vet inte längre vad man ska säga för att kunna lyfta upp personen/personerna något för att de ska orka med sitt liv.. Jag  B L I R  T R Ö T T.
Har för övrigt ont i magen. Kul.

Dock en sak som är pepp är att jag fick mitt första antagningsbesked idag, jag är A N T A G E N  till Malmö högskola på mattelärarutbildningen. Tackade såklart Ja så vi får väl se om jag kommer in på riktigt! ;D Hope so!

Nu tappade jag inspirationen att skriva.
hej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0