Kronärtskocka

Kronärtskocka ska man koka i 45 minuter innan man kan avnjuta den med massor av smör. Köpte en nu igår..vet egentligen inte varför med tanke på min lilla diet jag har börjat..dels för kroppens skull och dels för min mages skull som jävlas med mig.

Emma har halebop igen vilket har lett till sjuhelvetes smsande. Har 3000 gratis sms till den 17e juli och än så länge har jag bara skickat 504 sms..Dåligt. haha!
Snälla, rara Johan Kihlstrand skickade min underbara låt igår som jag hittilss bara youtubat. Komer inte ihåg vart han kommer ifrån eller varför han ens finns på min msn lista, men han har funnits där ett tag, typ 2 år och visst kan man tillföra varandra något. Det är samma sak med Grahn. Sala- kille som kört i en rondell i 40 minuter och lyssnat på Ann-christine Bärnsten.. sjuk kille, men i alla fall han har funnits på min lista sen jag var 14. Bra va? M, intresseklubben antecknar.. Andra fattar jag inte ens varför jag har dem där..
Mitt huvud känns som ett betongblock och jag ska ut & springa om ca 30 min då frukosten lagt sig någolunda på plats i magen..Sen ska jag ev. låna en bil och köra ut på Fårö och fotografera lite grann (:
Gosh, jag återkommer..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0