Ledig dag 2.

Igår spenderades dagen i Visby med Favoritlinnea (: Nej jag har inte känt Linnea speciellt länge men hon är den enda Linnean jag känner, såvida är hon min Favorit. Samma sak med Johan på Bully, han är grym, överallt och alltid. Och den enda Johanen jag känner..såvida också min favorit.
Hur som haver så fick jag en ny piericing med röda pyramider för extrapris, bara för mig! Haha! Som om.. men schysst att säga så i alla fall.
Jag hittade även polisbilsljud til ldavids cykel och motorcykelljud till Isaks cykel, skoja inte glädjetjuten när jag visade sakerna för dem! Wiho!
Sen hade jag allmänt trist på kvällen och var så trött att jag kunde dö..

Idag då, sol nere i bungeviken, sen tramp till affären, skulle göra egen yogurt eftersom arla är så dåliga på att göra laktosfria prylar.. fick bli naturell yogurt blandat med sylt! SKITGOTT! Och grapefrukt som jag älskar sååååå himla mycket (: Blev dock påmind om varför jag inte äter det så ofta.. SJUKT OMSTÄNDIGT ATT ÄTA.. :(
Sen trippade jag bort till bussen med Lenneja igen (: Bar till Hellvi kalkbrott där vi blottade våra kroppar för resten av sveriges befolkning, jag fick bada för första gångem på ett tag..har blivit sjukt mesig vid bad numera.. Kan det vara en skada från ett visst tillfälle för ett tag sen då det VAR HUR KALLT SOM HELST I VATTNET? HM?! *tittar bitskt*
Jag simmade..och simmade..och simmade.. shiii säger jag bara, men skönt var det.
Lika bra att vänja sig eftersom Anki och jag ska simma Fårösundssimmet på Lördag. Ska bli intressant. 1500 meter.

För ovanlighetens skull så blev jag utskickad på specialuppdrag ikväll. Handla blöjor, nummer 6, 13-26 kilo, XL, pants.. hm.. Inte nog med det så skulle jag handla godis till majkiboy_sexy_tall_man_78 också.. micke ville säga. HAHA.. de som jobbar i butiken måste tro att jag är galen..de tycker jag handlar godis jämt! Han i kassan trodde inte mig när jag sa att det inte var till mig.. men sure baby jag handlar blöjor till mig själv också..


Lenneja, you know it, this is my drug. Plus Läkerol golden grape!

Kommentarer
Anonym

höhö. ja VET att sara minsann har ett eget par pampers ;D

2008-07-24 22:02:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0