Myspys

Sitter under ett äppelträd vid Ängegården nu och myser. Börjar inte jobba förrän 15 idag, vilket är fruktansvärt chill. Lyssnar på billies nya album, sjuuukt najs :D Älskar dem Verkligen! Satt för övrigt och smsade med Lars i bandet igår, det är lite småkaxigt..Shitfan..Jag skulle ringa mom igår..äsch, hon klarar sig säkert en dag utan mig och min gnatiga röst.
Status på väder då, relativt stilla i vinden, luften är ljummen och solen skymtar i horisonten och lite här och där mellan molnen.. mörka hotfulla moln i väst. Skapar hårda kontraster mot det ljust molniga här.. Ni hade älskat att ligga här på filten med mig..
Tommy har klippt gräset och tuffar än runt på gräsklipparen, det är verkligen ett 2 dagars projekt att klippa gräset här på anläggningen, då kan ni ju föreställa er sizen på stället. Alla leksaker är för ovanlighetens skull på plats i lekstugan och i små lådor här och där.. Hittade ett volleynät i ladan igår, funderar på att peta upp det nån kväll och frösöka få de andra att lira med mig..annars åker jag ner till stan på måndag igen när jag är ledig och lattjar med robban och ev. påhäng. Nre epå A7 i Visby blir det då ju.. ska bara lära mig hitta dit..
Kuten i helgen, King kongo Cobras spelar, svenskt band. Helfräckt. Skaffa bil till det då också..ehum ja..
Den 20e kommer emma hit förhoppningsvis. Hade varit DÖ-kul! FATTAR DU DET DIN LILLA LOPPA?
Jag skulle vilja bege mig ut och rida nu i dagarna, det hade varit pepp.. står för övrigt husvagnar i Fias hage..hm..

bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0