Sämst, worst äckligaste veckan ever.

A, jag är så jävla misslyckad att det knappt är sant.
Enda plusset är väl att jag kommit igång någolunda att springa på morgonen.. hyfsat.. men är så sjukt mrogontrött. Kan vara för att jag sitte ruppe så jävla böglänge.. örk.
Längtar till måndag, ny vecka, nya tag för jag är så jävla sämst. SÄÄÄÄMST. förtjänar inte att gp in på min favvissida. Får bli när jag är bra igen..ahha. Jag skäms fan. hahahah omg...

För övrigt drive rjag anläggningen själv den här helgen eftersom de andra är på bröllopp.. har ju linnea & bisse på plats så helt själv är jag ju inte...Men jag är ensam ansvarig :P haha gott.

Och en annan sak, nästa gång jag kommer ut med islänningarna så får jag kanske rida Saily (Uttalas sajli).. Världens vackraste islänning. Fruktansvärt röd fux. Omg! Loves it!

Imorgon = 0, noll, inget.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0