Släktträff

Imorgon åks det till Sanda Prästgård för att träffa Nästkusin Sara Granath och päron! Ska minst sagt bli spännande, ja jag tar med mig kameran :D Haha!

Det är 21 dagar som sagt.. och 2 timmar och 43 minuter.. nu när jag skriver då vill säga.. Tills jag kliver på färjan från Visby mot Nynäshamn.. Minsta sagt en omväg som tar kortare tid. Sjukt.

Dagens noteringar.
Kokosmjölk innehåller inte laktos
Pesto funkar till det mesta
Laktosfritt smör är inte gott
Sång blandat med frasen *aj fiii saaaaatan* funkar inte
Gotland är ett korallrev
Man kan aldrig slippa undan kalken på Gotland heller.
Gotland är både större och mindre än folk tror.
Morgonpass + kvällspass funkar inte
Inget kaffe eller socker efter klockan 15 gav gott utslag.

Just ja, från och med imorgon måndag den 21 juli 2008 så har jag godisförbud igen..Med Emma. Kan vara värt det eftersom jag annars lyckas pilla i mig något sött varje dag..inte bra i längden. Så, 500 spänn om någon av oss bryter det och nä, jag tycker inte att godis är värt 500 spänn bara sådär så det blir till att hålla det (: Jul, påsk och egen födelsedag är tillåtet att äta godis på..men inte säkert man är sugen på det då ju (: haha GUTT!

Annat som ska hända när jag kommit hem.
MC-kortet SKAAAAA TAAAAS JÄVLA SKIIIIT.
Besök hos doktorn och kolla upp mag-grejen
Börja träna på Rehab
Gå till sjukgymnast med min fot
Börja på malmö högskola.. spännande! ;D
gosh..

hejhej

Kommentarer
Ina

Woho :) du ska alltså plugga? då kan vi ju luncha tsm snäckan!

2008-07-24 21:49:48
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0