syntetgodis..

Jo.. min laktosfria diet fortsätter och det känns rätt okej.. Gick bra tills jag insåg att dillsåsen var gjord på yogurt..men då hade jag redan käkat så mycket av den som jag brukar när det väl är lax och potatis till middag.. Det hade sig ett litet pris som bestod av magknip.. :/ Mindre kul..
Har övningskört mercan idag och det var faktiskt inte speciellt enkelt..Gammal bild som är stor som en rymdraket, den ser ut som en rymdraket och låter som en rymdraket också för den delen..Gasen är helmysko, rent seriöst! Den är psycho!

Om vädret tillåter imorgon så blir det bad med barnen Isaksson och Davinski. Vilket kommer bli skadat roligt! Haha!

Nu ska jag göra en header till lillasyster som är ny på bloggfronten.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0