The evil eye / evil look

Jo.. men det kan man väl minst sagt säga att han lyckas med?



Jag är ledig idag, ikväll blir det Kuten & Domestic Bumblebees.
Kanske sticker ut en sväng och fotograferar lite grann.
Jag skite ri Nikon och fortsätter med min fina canon.. köpa lite tillbehör till den bara, antingen vidvinkelobjektiv eller om jag hittar nån fårm av lins med mellanringar som fungerar likadant, en blixt ska inhandlas med omnibounce.. Ny väska också kanske..
Kaka kommer som sagt den 7e.. Men a, lite hemlängtan..eller ganska mycket. När jag först kom hit så dröjde det 3 veckor till första gången jag ringde hem. Nu har jag ringt hem 2-3 gånger varje dag de senaste dagarna...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0