tjugoett

Det blev aldrig något tjugotvå-inlägg...
Kort och gott är jag helt slut. Var i sudersand och badade med barnen, fikade vid langhammars där Isak och jag klättrade omkring som apor bland raukar och på klippavsatser.. han var för övrigt världens sötaste som skulle gosa när han väl fick komma upp i famnen.. Underbara unge!
Jag fick övningsköra världens mest svårkörda bil, rent dum i huvudet är den.. suck. Gillar den inte, men behärskar den nu i alla fall.. ass.

Hemma kring 17, precis när jag börjar jobba..skulle egentligen börjat vid 15, men wtf.. chefen tog ut mig på äventyr, hon får skylla sig själv ;D haha
Jobbar till 22 och sen väntade en rykande varm bastu på mig (; Inte fel..

Frukostpass imorgon.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0