Tre magiska ord.

Jo, jag har alltid haft svårt att säga.. öh. a det där tre orden man säger och verkligen mena det. Man har ju haft en period i livet då man sa det till allt och alla, men det är way gone nu. När dagen kom då jag började tänka över orden och insåg hur dum jag var som slösat med det. Nu kommer jag inte ihåg när jag sa det sist. Jag ska säga det om saker, enkelt. Men inte till en person, det går inte. Eller går gör det ju, men jag spar på det.. isch, det räcker väl att man känner det och att personen fattar genom en blick?

Jag kom som sagt i säng vid 4 i morse, kunde jag somna på en gång? Inte en chans.. kanske slumrade till vid halv 5, 5 först.. och vaknade vid 8. Strongt. Låg dock kvar till 9 nån gång.

Jag är sugen på en Nikon D70..
Ska man?



tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0