Tvättbjörn

Just ja, jag är tvättbjörnen.. Kom på det när jag tittade i spegeln..mörka ringar. Jag måste verkligen börja sova mer (Men du sover redan sjukt mycket sara?)
Nej, jag sitter ju uppe om nätterna & vill ändå komma upp kring 8 på morgonen. Varför i hela fridens namn då? Dagen försvinner för mig. Har fått åldersnoja och vill ta till vara på dagarna, djupt va?

Låg på stranden en stund i förrgår också, sjukt skönt, tills det kom en massa folk. Det är inte det att jag inte tycker om folk, men från att ha legat på stranden helt ensam i 2 timmar och att det då kommer ett helt regemente med folk som skriker och har sig, så väljer faktiskt jag att åka hem. Än om man kommit till en smockad strand från början..

Ni får ursäkta min hemska min och min tjocka kind på bilden, men såg knappt skärmen när jag var nere på stranden för den starka solen..

Måste säga att jag längtar sjukt mycket tills jag får följa med ut med hästarna igen.




Jag är för övrigt ensam ansvarig på vandrarhemmet nu, för den jag inte redan sagt det till. Och jag är hundvakt också, dags att ta ut Turbo.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0