Dags att packa.

Idag ska jag göra det stora. Tvätta alla kläder som ska tvättas, vika upp allt och sen är det dags att skriva lista på vad jag egentligen kommer behöva i sommar eller inte. Förra sommaren tog jag med på tok för mycket. Vill gärna kunna handla med mig saker hem ju :D
It will be a rough day.
Jag HADE kunnat vara i kungsan ikväll & se fotboll med lemur.. men a..
Först och främst ska jag ställa mig i duschen och stå där välförtjänt länge. Har trots allt lekt gunde på skånes små asfaltvägar nu på morgonen.. Inlines och stavar, sjukt skoj egentligen ;) hahaha, jag måste sett rätt skoj ut när jag kom flåsandes. Ingen kondis kvar ju sen jag stukade foten, men nu är det dags att få den helt frisk eftersom jag nu kan göra nästan vad jag vill med den..trots at tdet gör ont, men det ska det göra.

dusch!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0