en vecka, nu börjar allvaret.

Idag har jag då min officiellt första schemalagda jobbdag. Egentligen jobbar jag 13-19.. men kommer snarare blir 12-20.. varför? Middag, lunch, inskolning i datorsystemet, rumsskolning igen..a, allt det där jag gjorde förra året ska friskas upp.
Det är ju för övrigt bara en vecka sen jag kom hit, men det känns som om jag alltid varit här..

COLDPLAY - VIVA LA VIDA
Jag är fullkomligt kär, lyssna på hela albumet, sjuuuuuuuuuuuuuuukt braaaaa! Jag D-Ö-R.

Det blev ny frissa igår. Jag älskar kort hår, men vet att jag inte passar i det så därför har jag långt hår. Men ja, nu har jag fått en fräsig kompromiss av det hela, både långt och kort och jag älskar att tuffsa runt håret ;D
Bild kommer senare när jag kan sluta se skelögd ut på allt bilder som tas, jag ÄR INTE SKELÖGD. :(
Nu ska jag ut och fotografera lite.

tjau.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0