Extramamma

Jo, idag tog jag då premiären att natta barn. Och få denne att somna?
Jag satt där på sängkanten som en idiot efter både toabesök, tvätt och smörj medan David tittade på mig med sina stora, glansiga och trötta ögon med nappen i munnen.. Vad gör man egentligen? HUR gör man?
Jaha, david..dags att sova då eller? Lalala?
Gårdagens försök med Isak slutade ju med att jag själv somnade och Isak gick ner och la sig i soffan och läste en bok själv..

Men jojo, med David gick det. Lite visor som jag själv fing sjungna för mig när jag var liten plus favoriten.
Videon finns inte ute på yputube som jag hade hoppats.
Här är några rader från den.

En dag ska jag stå vid nåt hav
med vågor som vältrar sig in
en dag då jag har gett mig av
en dag ska jag se solen brinna
och jag står på främmande strand
en dag då jag har gett mig av

som en svala följer vinden
som ett hav som aldrig ligger still
som en ström som för mot djupet
drar längtan bort med mig
drar längtan bort med mig

Väldigt fin. Ska lära mig hela nu bara för det, den är himla fin och den var effektiv som sömntablett. (:

Kom förresten precis hem efter ett hårt men roligt arbetspass. Middag för 75 pers och baren öppen.
Tjohej, full fart till 0030.

Hörs imorgon eftermiddag.
tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0