Frukost

Efter en lång dags resa så kom jag äntlgien fram till bunge inatt. Skulle varit framme halv 2..men såklart så var bussen försenad.

Är hon vaken nu?

Isaks enda fråga på morgonen tills han sprang in på mitt rum och väckte mig. Underbara unge.
Idag blir det en tur i Visby då jag äntligen ska få handla mitt gröna kaktus-te som jag längtat efter de senaste 7 månaderna.. Kanske blir en kula Italiensk choklad nere på magasinet också. Underbart. Sjukt att jag äntligen är här nu.
Men a, jag kommer tänka på varm choklad hela sommaren ju..Och galenskaper ska planeras.
En kopp choklad för vaje gaöenskap, kommer vara rund som en boll när jag kommer hem.

A, rubruiken då. Frukosten här uppe är det ingen som kan klå. Nybakta bullar varje morgon, gröt musli, ägg, pålägg i alla dess former, te, kaffe.. Och att sitta ute påaltanen och värma sig i solen. Helt j*vla perfekt. Kom hit & dela det med mig.

Nu ska jag köra blå bilen tycker Isak.

tjau sålänge ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0