Fynd

Jag begav mig då till stan med sikte att handla ett par lee Manistee jeans för 1500 kr.. Sura pengar men fräcka jeans. Gick till carlings och provade jeansen. Hm.. 1500 spänn.. men oj, där hänger mörka bakom?! 999 spänn?.. Sitter bra.. hm, lägge ruindan dem, måste fundera lite till.
Ella och jag åker ut till piercaren där hon piercar sig. På två väldigt snygga ställen ;) haha

Sen in till söderport och in på JC.. what? Jeansrea..kanske hittar något här?.. Åh, där är ju mina Manistee jeans..Mörka..de som kostade 999 på Carlings..men.. va? 499 spänn? Okej, de är mina! No matter what!

Och så gick det till när sara hittade ett par nya älsklingar.


Nu ska jag bara gå ner några kilon så de sitter ännu bättre ;)

Hittade även ett grönt, kiwi & vanilj te. Ska smakas ikväll. Mams!

(Jo, jag tycker du är grym (:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0