Hide and seek

Den låten ger mig kalla kårar längs ryggraden. Det isar i mig och en mysko känsla bubblar upp i mig, den är fruktansvärt bra och jag kan inte sluta sjunga på den nu. Men jag kan inte komma på varifrån känslan kommer. Jag förknippar ofta låtar med folk, platser och upplevelser.. Förargligt är det när bara känslan kommer och påminner en så starkt om någonting, men man kommer inte på vad..

Mmmm whacha say,
Mmmm that you only meant well?
well of course you did
Mmmm whacha say,
Mmmm that its all for the best?
Because it is
Mmmm whacha say?
Mmmm that it's just what we need
you decided this whacha say?
Mmmm what did she say?

ransom notes keep falling out your mouth
mid-sweet talk, newspaper word cut outs
speak no feeling no i don't believe you
you don't care a bit,
you don't care a bit

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0