Hopar sig

Dumma FFK... nu kör det ihop sig så man kanske måste gå på teatern själv ikväll.. Inte lika kul :(
Men det blir hur som helst stadstur där jag får handla lite allt möjligt och klippa mig och det blir tillfälle för det - om nån tar emot en drop in som vill härja om frisyren litegrann ;D

Fick en till coldplay-låt igår som jag kanske hört, men den fångade mitt ynkliga lilla hjärta fort som fan den här gången.

För tillfället världens bästa låt.



Ska fika med vickan idag och troligen Stefan också om han hänkar. Ah, loves it!
Finns på mobilen, ring inte, smsa, mycket roligare och min tumme behöver tränas ;D

Kommentarer
beautyangel

Var med och tävla om en läcker header i min blogg!



Take care. (:

2008-06-24 10:51:27
URL: http://beautyangel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0