Loves it!

Träningsvärk i benen efter igår, jepp..Sprang TYP 5 km innan för att bli av med träningsvärken fortare, men a..jag vet inte om det verkligen var så långt, eller kort jag sprang? Med tanke på att jag yrade omkring lite hur som helst när jag kommit över stora vägen och utmärkningen vart lite sämre..Så vi säger att jag sprang +- 5 km, tror det var längre eftersom jag brukar ta 5an på ca 20-25 minuter och jag var ute i 45 minuter..men om det var min cp fot som gjorde mig långsammare vet jag inte.
När jag duschade så tog jag mig en titt i spegeln efteråt och konstaterade att jag har fått explosivt mycket mer leverfläckar på min kropp.
Den som känner mig vet att jag ÄLSKAR leverfläckar. Så a, jag älskar min kropp, MER LEVERFLÄCKAR! Ge mig lite fräknar också så blir jag glad :D Fräknar, leverfläckar, födelsemärken, GE MIG MER av dem! Får ta bild sen så ni får se hur fint det äääääääääär!
Har läst lite Aritmetik nu på morgonen också, tror inte jag kommer hinna göra hela kursen under dessa veckorna, men man kan väl ändå läsa lite då och då, det är ju intressant. Inte bara Aritmetiken då.. Matematik över huvudtaget, jag har ju tillgång till det ett tag till så man kan väl läsa i alla fall.

Nu ska jag åka och träffa Maria och sen blir det kanske en till ridtur ikväll, hoppas på att få rida Gauta igen, men det kanske blir nån annan som behöver springa av sig lite, full fart! Kanonkul *tummen upp*

Kiviks Juice.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0