Max 500

Då är det sagt. Nu ska det bli gjort. Nu gör vi det tillsammans. Nu faller vi. Emma, nu gör vi det. Du ska inte gå igenom det ensam, faller du, faller jag. Även om jag är 70 mil hemifrån så vill jag inte att du gör det ensam.
Nu har jag börjat planera och räkna, jag kan gå igenom samma som du. Så du vet att var sak du avstår så ska jag avstå.
Det kommer bli tufft.

Idag då, jag har inte gjort annat än tryckt i mig massa mat, trycker man på min mage så kan jag säkert få upp sånt jag stoppade i mig igår till och med, Det är i alla fall så det känns nu.
Imorgon är det måndag och då börjar det. Suuck.
Jag vaknade kring 10, drog mig kvar i sängen till 13 då jag gick bort och åt lunch. Sen städade jag, satte upp gardinstången och sen dusch & sen lite finurlande och sen jobb från 17-22.. sen var dagen slut.
Skulle nog ha begett mig ut & sprungit en sväng. Får bli dubbelt imorgon istället.

Suger.


aja, tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0