Midsommar

Har dansat och lekt med barnen hela dagen, annorlunda? Nej.. I helgen ska det ridas och eventuellt ska jag få lära mig segla.. om inte så lär det väl bli nån gång under sommaren i vilket fall.
Det blir en lugn grillkväll borta hos Bomans när barnen sover, vilket de gör ganska snart då de varit igång med mig som sagt.
Måste leta upp papper och penna och adresser, har fått iuppgift att brevväxla med flera (:
Jag hoppas på kuten inom snar framtid, är sååå sjukt sugen på det nu så det knappt är sant. Hoppas det är något typ imorgon eller så.. Måste in och kolla...
Färgade min råttfärgade utväxt igår också, kan man bli blondare? :D LOVES IT!


Jodå, 28 juni är det Mason Ruffner på scen berättar vår kära propagandaminister. Perfekt! Kuten, Here I come! Ska man köra på body, jeans, röd blomma ihåret och lika röda läppar? ;) Hello vallmoblommor, jag tycker det är bra att ni finns!
tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0