Ny telefon kanske?

Imorgon ska jag överväga om jag verkligen ska ha den här telefonen eller hur jag gör.. hm..



Okej, det är den grå-blå jag ska ha OM jag ska ha den. Fett ball :D Har fett massa bra systemkamera redan så varför ha superkamera på mobilen, Mp3 har jag iofs också redan men den har jag när jag är ute och springer.. så en att ha med sig överallt är väl inte fel?
Måste man alltid ha det senaste? Nä, det fräckaste räcker ;) Och jag är fräck, som fan.. ;D

Den jag har nu är så sjukt sliten, har bara tagit över en massa telefoner hit och dit sista tiden, Inte kul längre. Nån gång måste jag köpa en ny ;) Höhö


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0