Sommar, sommar, sommar

Okej, jag sitter och ler - flinar - skrattar - skriker så jag får träningsvärk i kinderna! Jag är såå himla glad för mig själv just nu. Jag åker till gotland på onsdag, det är 3 dagar dit. Ella jobbar på färjan som jag ska med och kommer då få sällis av henne! Underbara, goa och glada Ella! My hoe! Redan innan man är framme får man nostalgikickar!
Midsommar på gotland, träffa anki, micke, david, isak, sven, maja-lena, katarina, fredrik, kristella, josefine, vickan, stefan, åke, gunnel, morris, maria, johan, rozita, frank, emil, robban! DETTA ÄR HELT SJUKT!
Jag ska jobba som receptionist som förra sommaren, inte fel alls det nej. Efter reception blir det Baren. De är också anslutna till något som kallas Hovleden. Vandrarhemmet står för mat och boende åt de som ska iväg på heldagarsturer hit som dit. Jag kommer får rida en hel del, ISLANDSHÄSTAR! Älskar dem! Tölta är som att flyga! Rida ut, det går inte att skaffa sig mer frihet. Galoppera genom skog och över fält. Det går inte att beskriva frihetskänslan.
Kan ni förstå att jag längtar?
Det kommer bli festandes uppe på kuten, press på tofta, lek på gräsmattan vid ängegården med barnen, det kommer bli galna bilturer, fest i visby, nostalgi, nostalgi, nostalgi..
Förhoppningsvis kommer ett gäng från skåne vecka 32. Jag vill ju visa er allt som går att visa..

åh! Längtar!

Sådär kan det se ut vid kalkbrottet i Ar

Okej, jag glömde nämna kalkbrotten! Sjukt najs att bada där.. inte kallt som i havet ;) höhö
Vattnet är blågrönt. Jag lovar. Genomskinligt, fett najs att snorkla om man är en liten tönt som jag.

AAAH! Ge mig gotland nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0