Sovmorgon

Idag börjar jag då 1700.
Jag har ätit ett äpple. Och mer än det kanske det inte hinner bli, jag vill till stranden och gassa om solen bara vill komma fram lite ordentligare, kul att ligga och huttra..haha nä xD
Sen blir det jobb till 24, minst! Kvällsrestaurangen öppnar ikväll och det kommer blir ett jobb att inte äta där varje kväll, kommer komma hem som en boll..vilket inte är pepp precis.

Jag hittade peggys sång, som den nu heter. Skriven av Thomas Lindahl, så gott folk! Ladda ner och lyssna, väldigt mysig (:

Nu ska jag hamra upp gardinstången jag slet ner i fredags natt. Fråga mig inte hur, men jag vaknade med den över mig. Hade för övrigt också dragit ner min externa hårddisk från fönstret och fått den i huvudet på köpet. Bula? Ja..

Emma, faller du.. så faller jag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0