Tvättbjörnar har också randiga svansar

Jag är sjukt förkyld, vilket inte blev bättre av grillfest nere vid gjuteriet inatt. Men kul var det (:
Ringde upp Lemuren och prata massa gojs innan det var dags för henne att sova. Nikko var dragen som ett ass och Hellström också.. Sonny kanske var värst, han slog fan frivolter.. utan att egentligen planera det.

Imorse.. En sjukt full kriss ringer mig kvart i 5 och ber mig komma och öppna dörren..(?) 
-  va? vart är du?
-Jag är hos Niclas, han sa att han var hemma, kom och öppna nu..  *dörrknackningar*
- men niclas bor i eneborg? jag är i ystad? va?
*en tredje röst*
- hej kriss? har du en aning om vad klockan är?
*klick*


Hm?

Snygga ringar under ögonen hade man också när man vaknade i morse.. riktig tvättbjörn


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0