Åttionionolltresjutton.

Yep, Marcus dök upp igår kväll och mös med mig, hela ovanvåningen för oss själva i min pluttiga lilla säng.. jättemysigt att vakna med honom bredvid sig i morse.. Och ja, han var lika jobbig och petade och gnagde lite på en som vanligt.. Dock var sängen för liten för att han skulle kunna rulla över mig fram och tillbaka! Hahaha!

Har fått en extern hårddisk, "mat för resultat" och en liten porslinsgroda (: (Den som inte visste så har jag en fet samling av grodor hemma) Mamma ska även sy nya gardiner, vilket uppskattas fett mycket.

Det slutade snöa nu, så nu beger jag mig ut på vägen. RUN!

bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0