Marginalklockan

Idag..Ikväll snarare när jag satt på bussen och tittade på min fina Regal-klocka som jag köpte på ur & penn i sthlm så kom jag på mig själv med mina två minuter fram som jag ställt klockan på..Just för att ha lite marginal i allt jag gör, för att hinna pusta ut lite då och då..Är glad att jag har mina två minuter extra på marginalklockan..
Jag måste erkänna en sak också, det är väldigt ofta jag tänker på min blogg. Jag komme rpå en helt fantastisk rubrik som man sedan kan utveckla hur mycket som helst..Men oftast blir det att jag har så mkt i huvudet att skriva ner att det tar stopp när fingrarna väl når tangentbordet.. suck.
Fick en del gjort nu under de två timmar jag tillbringade hos ina med vårt lilla projektarbete. På onsdag ska arbetet fortsätta. Goodish.
Har suttit & kollat på bilar nu halva kvällen.. Kanske blir en saab 900? eller vadå? Hahahaha, sämst av alla bilar.. ja jo visst. Men man måste börja någonstans, eller hur?
Har även kollat balklänningar för den 23e (: Får väl se hur saker och ting ska arta sig..tågbiljetter, skor..
Har även bestämt dag med mom då vi ska åka till stoff & stil i malmö och hitta mitt marinblåa, guldiga och vita tyg till min klänning som jag tänkt sy, eftersom jag vet att den inte finns på riktigt, då få' man göra't själv..
Varför ska allt kosta så himla mycket pengar?..
Imorgon blir en lång dag..ska jobba i 11,5 timmar.. Gött, tjoho!
Fick skjuta med hagelbössa i helgen igen, jag är fan bäst på det..Bara naggade de där satans lerduvorna hela tiden.. det är som att skala banan..
Ska man plugga i malmö ändå? Herreminge.. ?



tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0