Nej tack, jag är mätt

Gröt, macka, kaffe.. gott.
Kycklingburgare..mindre gott.
Pago & minimorötter..gott
Te.. skönt..

Rulla hur många rundor som helst, över, under, diagonalt.. A, M rör sig mycket när han sover men aj så mycket jag tycker om honom. Aj på mitt lilla ynkliga hjärta..

Vann matcherna idag men ack så lojt det var =/ sämst var man, haha Jag vill upp i tvåan, give me some real shit ffs!

Nej tack, jag är mätt.. "bad" period is approaching, hello fatty.. Jag köpte BB filsingar..jag bröt ett löfte jag avlade för väldigt längesen..anledning? Alla har Björn borg.. = BORING.. Men det avr ju rea & bara min hemska size var kvar. Mine now!


Ehum.. gammal bild..


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0