Och division2-platsen är vår!

Det ska bli spännande att se vad Svedala-tränaren skriver i sitt nästa inlägg..
Såhär lät det i det senaste..
"Vinner Ystad sina återstående matcher så vinner de serien på setskillnad, fler + än oss. Båda lagen 28 poäng (14 vunna). Blir Ystad-Åstorp, i sista matchen den 15 mars, 3-2 så har Ystad +30 och vi +29. Skulle Ystad tappa ytterligare 2 set på deras resterande matcher, så vinner däremot vi serien. Vinner däremot Åstorp alla sina resterande med 3-0 (inkl mot Ystad) så har vi och Åstorp 28 poäng vardera men vi +29 och Åstorp +27. Då vinner vi serien. "


Sorry, det gick inte. Vi tog Åstorp 3-1 & Lugi 3-0. SUG PÅ DEN!  (:


Har precis krängt i mig hur mycket som helst i matväg. Var hemma runt halv 4 draget inatt efter en hård kväll av fest, mat, sprit, dans och allt vad det innebär. Ont i kropp och knopp och helt slut. Kom i säng strax efter 4 och vid 9 tiden i morse slår jag upp ögonen och frågar mig själv om jag lever.. uppenbarligen, för jag var grymt hungrig och rullar ur sängen, går ner och börjar länsa kylskåp och skafferi.
Det bästa som går att äta vid fyllemage är ändå krossat knäckebröd med filmjölk..OMFG vad det är gott! Totally insane!

Nu ska jag ta ut hunden.  Gårdagen var så obeskrivligt roliga/bra/häftig..ja ni fattar, det går inte att beskriva! :D


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0