Påsklov.

Imorse hade jag feber, inte det minsta motiverad att gå på praktik då, NIX. Sjukanmäler mig och går och lägger mig, somnar om och sover i 3,5 timmar igen och OJ, vad jag behövde dem där timmarna.. Var en helt ny människa när jag vaknade! Frukost bestående av en tallrik fullkornsgröt med kokos, honung och mjölk satt fint.. och den där koppen med oboy.. och kaffet såklart.
Sen har jag gått & ätit en macka här & en där och tillåtit lite godis nu ikväll. Har match imorgon. Den som undrar "tillåtit".. I'm heading hard times.. Det är jobbigt nu när man inte hinner träna så mycket som jag brukar..men nu jävlar. Påsklov! Hur mycket tid som helst, praktiskt taget. Då blir allt bra igen. Det kommer bli bra. Det är lösningen. Träning.
"Vad sysslar hon med, detta är väl inte Sara?"
Jo, det har varit så sen jag var..13? Det var då man började gymnasiet? Varför tror du jag har så tumulten kropp? Oformad, ful, konstig, ojämn?
Skitsamma.
Match imorgon och jag har lyckats klämma i mig både det ena och det andra och jag har planerat vad jag ska äta imorgon också för att orka hela dagen, massor av kolhydrater att pumpa imorgon. Måste ge järnet, annars mår jag bara ännu sämre..kul. Nej, men that's life.
Nästa vecka <3 Redan på söndag börjar det <3 Bort bort bort!
Mårintebraavattvaramättimagendetgörontihuvudetochikroppenjagvillinteattdetskakännassåförmatärbra

Fick min studentmössa nu i dagarna också.. shit vad nära det känns nu.. 5 juni, 1300. Aaah! Ge mig nu!

time to sleep.
tjau


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0