Tejp, Fattiga riddare & körskola..

Då var det den där tejpen nu igen. Blåtejpad över hela ryggen & mätt i magen. Ätit fattiga riddare, som jag inte gjort sen jag var 12 år typ.. Det var sjukt gott, sjukt mycket godare än jag kom ihåg det! Maha, snart bär det till körskolan där man ska sitta & plugga i evigheter.. Sen är det träning ikväll, LÄNGTA <3 tjoho!
Mackis orkar inte med lumpen längre och jag förstår honom, jag längtar hem dig <3 Snart maj (=



BBL


Och nu då..? Nyäten, massa god canelloni befinner sig i min mage nu.. gott var det, verkligen (=
3,5 timmar av intensivt plugg på körskolan så tror jag att jag är hyfsat ready för imorgon.. som minst 62/70 och som bäst 69/70 med lite läsning emellanåt.. hoppas det räcker..annars..typ dör jag. Jag börjar gråta hysteriskt iaf..SO DON'T BE THERE...
Fick provva ny position idag..Slask..gött namn på en position, trash är coolare, hahahahaha! Gick hyfsat, kunde dra på en del utan att få sådär ont som jag brukar, hur skönt som helst. LOVE <3
Nu ska jag läsa på skyltar.. tjoho, wish me luck..

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0