Vid varje slut tar en ny början vid..

Just nu har jag en sån där..jobbig känsla i magen av att väldigt mycket händer just nu. Väldigt mycket frågor och väldigt mycket otillräckliga svar..
Robin slutar som coah..Andy slutar som coach? Ska jag börja spela i kronan? Eller i malmö?
Jag måste börja planera på riktigt nu inför balen som jag anordnar..jag måste fixa och dona för balen jag ska på i maj i sthlm. Jag har ett körkort att ta, betyg som ska uppfyllas och Marcus. Jag ska det där, det där och det där och hur det ska gå till.. hur jag ska orka..Det vet jag inte.
Men.. det är samtidigt fruktansvärt mycket roliga saker ju! Jag tar studenten också snart.. 70 dagar typ? Det är rent fucking insane.

SHIT
är ordet för dagen.

Jag fick min balklänning idag med. Och ett par svarta slingbacks.. Och mina kamerafilter & motljusskydd.
Jag måste få tummarna ur röven pch fixa inbjudningskort till studenten..jag måste sy studentklänningen.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0