En annan tid, en annan plats..

Satt och funderade på klädesreklamer innan, alla snackar ju om att man ska skapa sin egen stil och så.. och alla gör ju verkligen det, böjer vrider och vänder på alla möjliga vis.. Men, om man skulle vända på det då?
FOLLOW OUR STYLE, förstår ni vad det kan innebära om 10 år när det är inpräntat i allas små ynkliga hjärnor.."Men gud nej såhär kan jag inte se ut, det går inte att blanda..".. vad trist och grått det skulle bli..som idag vill säga.

Imorgon kommer M hem.


Jag är Drottning. Jag har 982 frågor kvar att ställa. Julian tillät mig köra 1000 frågor på honom..God, detta kommer ta ett tag att tänka ut frågor.. någon, help me?

Blev precis påmind om det där.. inne i huvudet. Men jag tycker bra om dig. Bland världens bästa!


Tackar Anton för Daft punk <3 Men jag greppar inte varför den skulle vara 011402 lång..

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0