Från ingenting till alles!

En grjej ag glömt att ta upp i helgen är att jag i panik har försökt planera & ringa runt till folk med en cabbe att låna ut..såklart har ingen haft det till ett rimligt pris.. bajs på er. Inte hade vi frukost eller nånting planerat..ALLS. Jag stod här och resten av klassen för den delen, HELT tomhänta. Inte en aning om någonting.
Nu, idag..då föll alla pusselbitar på plats. Nu är allt klippt, skuret & klart.
Det blir frukost hos Ina, troligen smäller vi upp en filt i småbåtshamnen & frukostar där på kex, ostar, min hemmarostade musli, yogurt, melon, jordgubbar..a, rubbet! Och jag ska njuta av ett & annat glas Asti.
Innan det ska vi ha pyntat Viktoriavagnen som vi ska glida runt i stan med (: Fett-fett-fett-fett!
Sen betyg, lärarmiddag & andra festligheter..fyfan :D Kickout & bye bye! Smått ångest man får ändå.. haha! Who cares!?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0