Helgen

Göra SWOT-analys & beskriva nya nischer & linjer i valfritt svenskt klädesföretag - MONKI
Lösa ett mattetal i Matte D - Integral areor
Skriva färdigt en diskussionsfråga angående Judendomen
Skriva reflektioner kring genus-, socialpskologi, stressorer, psykiska sjukdomar och föra statistik på ett test
Bli färdig med engelskahelvetet
Skriva projektarbetet och sammanställa loggen
Skriva färdigt arbetet i bransch & produktkunskap & göra presentation.
Plugga på extrainsatt prov i hinduismen & buddismen för min och Inas del.

Titta titta, det går framåt, minus på bransch & produktkunskap och religion.. Men det andra är avklarat. Projektet ska dock slipas lite i helgen.


Ni får en fyllebild bara för det, jag gjorde revolt mot alla som bar svart den kvällen. Tjejer som killar.
Födelsefest hos Krill om jag inte minns fel, fett kul var det (:
Och mitt hår?! Hallå Lambi..




Jag blir dum i huvudet på sånt där. Det värsta är kanske att ingen vet det.. Det går inte att säga heller..

En annan gång.

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0