Inspirerande

Linn får mig på sånt fint och poetiskt humör..iaf när hon skrivit något djupt och fint i sin blogg så blir man liksom.. jag vet inte.. Det sätter liksom punkt i en tanke man haft för längesen..

Ehum.

Och jag ska skriva en sommarvisa med sol och blomdoft i melodin..


Jag är stressad, jag kan inte sova och jag.. jag.. a, där tog det stopp. Min hjärna är helt slut och ändå sitter jag och stirrar på cyberspacens lucka ut i vida världen, världen jag hatar mest av allt just nu. Varför? A, det går inte att beskriva i den här intoleranta civilisationen.
Jag vill vara anonym.

Emma, ska vi bli anonyma?


Där var jag anonym, på en plats jag aldrig varit förut på ett så välkänt av andra och tryggt ställe..


sova, HAJJE

Kommentarer
Emma

JA det ska vi bli! utan tvekan!
kom så drar vi nuuuuuuuuuuu

2008-05-16 13:19:10
URL: http://emmaebba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0