Jobb-blogg

Sitter på yes...Ett tag sen jag skrev när jag var här känns det som.
Vad gör jag? Rensar mailen och samordnar mina virriga tankar vad gäller allt jag måste få ihop för att lyckas i skolan..
Mailen blir många..väldigtm ånga om man inte rensar med jämna mellanrum..Insane!

Plugget består av följande

*Göra SWOT-analys & beskriva nya nischer & linjer i valfritt svenskt klädesföretag - MONKI
**Lösa ett mattetal i Matte D - Integral areor
*Skriva färdigt en diskussionsfråga angående Judendomen
***Skriva reflektioner kring genus-, socialpskologi, stressorer, psykiska sjukdomar och föra statistik på ett test
***Bli färdig med engelskahelvetet
***Skriva projektarbetet och sammanställa loggen

Jag spyr på detta.

* Ska vara klart för imorgon
** Ska vara klart nästa vecka
*** Ska vara klart på Söndag



SPY


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0