Mälarhusen

Emmas stuga i mälarhusen är ett ställe vi allt oftare besöker.. Varför? Komma ifrån allt såklart?
Åkte dit igår kväll, tog helg en dag innan.. höhö, jag & min bögfot kunde inte vara med på brännbollen med risk för att göra illa mig igen..innan jag hunnit träna upp den.. Pop ringde imorse runt 10 draget

-"Skolan ringde mig, du skulle vara med på brännboll i skolan vid ett sa dem. "
-"Huh? Jag och min fot pappa 1+1 =?"
-"Ja, jo.. det är ju bara lek och stoj i skolan nu så det spelar väl ingen roll.. de skulle prata med dig om dina betyg också sa hon"
- "aha? Jo.. öh, jag får väl ringa då... "
-"bra hej"
-"??"

Ringer skolan..
-"Åh, gud, hej vad bra att du ringde..skulle vi plocka bort matten och tyskan för att höja ditt snitt?"
-"Haha, nej matten måste vara kvar om jag ska komma in på mattelärargrejen.."
-"A, men tyskan då?"
-"Skip it!"
-"Så du sökte till mattelärare ändå?"
-"M.. nu ska jag äta frulle"
-"Åh, ha det så bra, vi ses!"
-"M.. "


HAHAHA, KUL!

Cyklade ner till stranden efter frullen och solade..och jag gick runt och fotade den snövita sanden.. såg ut som snö.. åt upp allt man såg typ.
 
 

Och såhär glad och gullig blir jag av att vara i stugan med emma! Ursäkta mörka ringar under ögonen, men jag ser oturligt nog ut så..
255090-158

Och detta kalasade emma och jag på tills vi hittade lite jäger som smakade rätt okej.. kanske aningen jäst, who cares?! (:
Minttu! Mycket romantiskt.
255090-159

För övrigt ringde Erika emma igår så emma blev typ AS-glad.. och a.. jag började böla när 2 vuxna hittade sin pappa de aldrig träffat typ..

dags att krypa ner på kudden..

tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0