Optimal Pepp

Igår ringde Anki..eller a, jag ringde Anki men såklart Anki i ett nötskal "Jag ska precis gå & ta emot lite gäster, är du hemma?"  a..? "Är du hemma länge till?"...a, det är jag? "Då ringer jag om en halvtimme!" okej.. a (=
I alla fall, vi pratade igenom studenten huruvida hon ska ta sig ner, låna ett plan av flygklubben & svischa ner eller hur allt nu ska gå till.
Hoppas hoppas hoppas! (:
Jag har insett att det bara är 2,5 vecka kvar.. HAHA! DET om något.. är SJUKT.
Senare pratade vi om sommaren, jag ska dit och jobba. Igen. De har öppnat kvällsrestaurang som kommer hålla öppet till 21. Det kommer innebära att jag kommer jobba 6-8 timmar varje dag, och att 5 av de timmarna kommer vara i receptionen och ta emot gäster, svara lite i telefon och stå i baren. Stå i baren är kul! :D
Vara på Gotland med dem över huvudtaget är Kul! Jag älskar det och har faktiskt insett att ingen sommar längre kan vara en sommar utan Gotland. Gotland är en trygg plats på jorden. En plats där jag MÅSTE tillbringa resten av mina somrar på. Längtar tills jag åker upp i slutet på Juni!
Fick lov att prata med Isak också, världens bästa unge! (: Hörde en lite konversation innan han fick luren..

-Sara kommer till oss i sommar Isak

-Kommer hon nu?
-Nej, i sommar kommer hon
-Kan hon komma på tisdag?
- Kan du komma på tisdag Sara?
- A, sure kan jag det
- Vad bra, då kommer Sara på tisdag!

Längtar grymt, kommer nog få bo i min lada i sommar igen, med min fett stora säng och sjukt breda fönsterkarm.
Och där ska jag sitta varje kväll och höra sorlet från alla sommarfirare, de som grillar, pratar och skrattar i natten..och läsa en bok. Hoppas jag hittar en bra bok att läsa..


Nu ska jag avsluta Psykologiarbetet och räkna mitt mattetal, sen no more homework.

tjau, hej hej sålänge, bbl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0