Sommar

Jag kan inte riktigt fatta att jag slutar skolan om 1 vecka och 2 dagar.. det är sjukt! Men ska bli fett skoj! Ska se om man kan ta tag i den där klänningen ikväll, måste handla skor också!? Stabilt sara, det enda jag har klart är kuvertväskan..
Här sitter jag nu med min nyvunna "frihet". Inte en jävel att tänka på när jag åker till gotland, ingen att ha hänsyn till när jag är ute, ingen att längta efter. Det känns lite mysko men ändå är jag glad..för man mår så dåligt av att vara ifrån någon så mycket som jag nu tvingats vara en längre tid. Inte kul och det kan inte gå..såvida man inte haft en stadig grund från början.. och ehm, det kanske jag inte kn påstå att vi hade. Men du är en bra kille, det är du. Tycker bra om dig. Punkt.

Vad ska jag göra i sommar då? Jag kommer nog åka till gotland lite tidigare.. komma ifrån Ystad. Varje gång jag varit borta så inser jag ännu starkare än förra gången hur mycket jag OGILLAR Ystad. Fattar inte riktigt varför jag är kvar. Det finns många guldpärlor här men jag är bara så trött på det över huvudtaget..
Mer då? Läsa lite sommarmatte som är utlagt på internet, fett bra! Jag har ju egen dator jag tar med till Gotland och de ska installera accesspunkter lite överallt så det når överallt! SJUKT MED COOLT! Det kommer bli massa kuten, massa visby, massa eksta och langhammars.. och grillning med ankis varma potatissallad med dijuonsenap i.. ååh.. Och Isak, underbara barn <3

Jag fick ett örhänge jag beställt i ondsags, i onsdags kväll gjorde jag av med det och kan fan inte hitta det. Jag vill ju ha det där bögörhänget.. (haha emma)

Fick tillbaka min dator idag också, så nu står den hemma och installerar sig själv.. eller så står den och väntar på att jag ska komma & trycka på en knapp. Den får stå där.. Lilla Teo.. Sen ska han medicineras, uppdateras och a.. fixas allmänt så allt onödigt försvinner & allt bra läggs till :D


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0