Söndag a..

Ja, jag är då klart med det där talet som tog 1,5 timme att göra med diverse spring i huset och funderingar kring jag skulle göra.. men jag löste det jäkligt bra tycker jag (=

Psykologiarbetet är klart & inskickat..10 sidor...omg.


E, du har kämpat hårt som fan de senaste åren. Du har varit så jävla stark, ändå var du så nära att trilla av pinnen för mindre än 5 månader sen..Det är helt sjukt.
Du vet att jag vill finnas för dig och hjälpa dig så gott jag kan. Annars hade jag väl inte kommit och hämtat dig igår i dina tårar? Stå emot de där svinen, de förtjänar inte att ha dig som dotter. Du är så jävla stark, du har överlevt, hela ditt liv har fan varit ett krig. Ett krig du inte ska förlora.
Det är inget fel på dig, glöm aldrig det.
<3

Kommentarer
Emma

Jag vet att du bara menade väl, förlåt för mit påhopp.. allting kändes bara så hopplöst igårkväll.
Imorgon är Erika hemma och på fredag får jag träffa henne, jag borde vara glad för det. men ibland är det svårt att glädjas åt de små sakerna när hela tunneln är mörk.

2008-05-19 07:47:47
URL: http://emmaebba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0