What's left of us?

To do inför torsdag.

Redovisning i bransch & produktkunskap



HAHA! INGET MER!

Ikväll ska jag ta mig tid att titta på tv..house på tisdagar, OCH DET SKA BLI SÅÅÅÅ SKÖNT ATT TITTA PÅ DET UTAN ATT BEHÖVA TÄNKA PÅ NÅGOT ANNAT JAG MÅSTE GÖRA I SKOLAN.

Religionsprovet kändes bra idag så jag kan nog få det höjt till VG om jag vill, samhällskunskapen kan nog också bli höjd till VG om jag flina rlite extra när vi kanske ska till malmöhus slott på måndag. Var där sist i vintras och JAG älskar att gå och titta på utställningar. Förr tyckte jag det var dötrist, men nu älskar jag vad människor kan skapa. Jag älskar, älskar det! Just det här att kunna gå från inget till något helt nytt, det är kul tycker jag.
Fick för övrigt veta att eftersom jag skrev MVG på psykologiproven och för mina utförliga diskussioner i reflektionerna i mitt arbete så får jag MVG i båda psykologi A & B. Så fett skönt. Anne är världens bästa lärare!
Har fått mitt fina örhänge som emma & jag beställde i söndags också, förhoppningsvis får jag det imorgon..
Måste rensa datorjävlen till torsdag.. Ska få datorn formaterad.. då ALLA mina fina program försvinner.. :(
Menmen..

Imorgon ska jag för övrigt till malmö igen & handla lite smått & gott och se mig om efter saker till studenten.. ytterligare en gång..

Jag SKA

hitta en svat kuvertväska och lägga undan den
hitta svarta skor och lägga undan dem
Köpa ett ill-orange-rangdigt linne att ha som träningslinne
find some nice underwear
en shield-piercing kanske? (:

Fett pepp på sthlm på fredag! Bal på münchen bryggerierna med mackan (: Lördag blir det fotografera stan och äta glass med Lemuhren.

Moby fulfills my day today.

Studentvecka, here I come..soon enough


Och såklart var det inget House ikväll.. ledsen man blir då. Nä, kollar spark of insaity istället.. längesen man såg det..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0