Att vilja för mycket är att göra för lite.

Fast det kan man inte säga om vår match i jönköping idag, yes god damn it! Vi tog hem matchen, hela 64 mil tog vi hem med 3-2! Totally worth it!
Jag var chaffis idag och jag tycker om att köra bil..kanske gick några km/h för fort här och där, vilket jessa & dan's lilla saab fick smaka på. Vår Roomster äger ert ass ;D
Hur som helst så får man alltid se en hel del när man är ute och rullar, både i samhällena och ute på vägarna..
Som exempelvis det här:

Vi fick även se utsmyckade Helsingborg eftersom E4:an ledde rätt in i smeten (vilket vi egentligen vet men vi höll inte koll på avfarter för att åka runt om)
Det blev en del godis-stopp, kramp i rumpan stopp och förarbyte lite här och där längs den långa långa vägen..

Jag är less på att köra bil nu, imorgon väntar Ullared & jag tänker göra allt som krävs för att somna i bilen och inte behöva uppleva bilresan, varken dit eller hem.

Kom hem till ett adventspyntat hus.. Med en underbar svart stjärna i mitt fönster.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0