David Rehab

Idag var dagen då mitt första pass på Rehab var inbokat. Första gången = instruktör.
Jag hade förväntat mig en genomgång av alla maskiner & allt skröffs runt omkring så man skulle kunna göra ett program själv senare. Men nej, nej så var inte fallet.
En trevlig filur vid namn Mats visade mig in till hans kontor, där vi pratade kort om vad jag brukar träna och om jag haft några skador som jag besvärats av, hur ofta jag tränar och vad jag vill få ut av träningen..
Stabilisering är då ämnet för mig och under en timmes tid skrev vår gode Mats ner vilka övningar jag skulle göra och hur många reps och set jag skulle göra.. Phew* kan minst sagt säga att det kändes i kroppen efteråt.. slarvade med stretchingen gjorde jag också.. så jag kommer ha måttligt ont imorgon om jag inte stretchar hyfsat ikväll efter volleyn..
Inte nog med det, har redan träningsvärk i bröst efter gårdagens Body pump då jag la på något kilo för mycket på den övningen..hrmm host*.. Klarar dock fortfarande lika mycket på benen som innan BP uppehållet.
Sjukt najs att han la upp ett program åt mig som jag kan följa.. annars hade det nog varit svårt att gå dit och inte veta vad jag skulle göra varje gång.. haha (: Kommer bli gött att kunna gå dit när man vill och träna bort lite av rumpan och låren också.. gå ner 7 kg till sommaren kanske? Då är jag vrålsnygg när jag kommer på stranden i döskallebikini och glajjor -09.. riktigt slim, tajta ben, snygg mage och armar som talar om att inte mucka.
Beach 2010 kommer jag kunna flasha en snygg tatuering på kroppen också.. tror jag har bestämt mig. Ska droppa in på Body love art tattoo i dagarna och prata inom kort (:

Nu ska jag ut med hunden, sen bär det till stan för att lämna bilen till mor och ta tåget till malmö för ytterligare två timmar volleyboll! Lovely!

Kommentarer
Sara

vad vill du ha för tatuering?

2008-11-26 17:02:09
URL: http://aaua.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0