Dirty Dancing

Döda mig om ni vill, men ikväll såg jag Dirty Dancing för första gången (hör och häpna!).. Och jag måste säga.. gah..kan det blir sensuellare? Sjukt bra film babes, ni idioter som fortfarande inte sett den (jag är ingen av dem idioterna längre;) )..Ni MÅSTE se den illa kvickt!
Igår vann vi vår första match också! That's great <3
Efter det bar det till Krillan för lite gille på kvällen, mycket trevligt med en del lustiga personer.. varav en som ringde mig 19 gånger efter det att jag lämnat krills & mackes lägenhet..
Måste säga att avslutet på natten och starten på morgonen knappast kunde bli bättre. Inget i hela världen hade kunnat ersätta det...För den här gången.
Knappa 2 timmars sömn dock och jag har fortfarande inte kommit i säng.. dags att försöka..


tjau

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0