Kallelse

Den damp ner i brevlådan igår, den 8e januari ska jag mönstra! Svinball!
Var för övrigt väldigt produktiv igår, jag fixade ett till gymkort, jag tog reda på fakta för att mor ska kunna beställa en svettisdress till mig(höhöhö) som jag önska rmig i julklapp.. som för övrigt ädet enda jag önskar mig..sånär som på ett par nya volleybollshorts.
Vad gjorde jag mer? Jag letade kjolmönster ute på stoff och stil..fast utan resultat så jag får rita kjolmönster själv :( Tar sån tid! Menmen, det ä rju inte det att jag INTE har tiden.. haha!
Det var min produktiva dag..

Idag ska jag faktiskt inte göra någonting, dvs om emma inte tar sig hit och åker till stugan med mig.. Annars så blir det träning hela kvällen.. fast jag kanske bestämmer mig för någonting annat.

Fick också veta att om jag VILL.. så får jag åka med till säfsen den 18 januari! Träna längdskidåkning! YES! Får se när kuserna startar..har faktiskt ingen aning om det, de har bergis börjat då..får plugga ikapp helt enkelt (: Mmm.. ska bli så skönt att plugga i vår.. Har KANSKE ett jobb på G också.. Hoppas, ge mig pengar!

Nu ska jag lyssna på kent och sura en stund innan jag ger mig ut i solen och blir glad igen. I kylan, den underbara kylan..ska leta upp pjäxor och skidor.. och allt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0